August 11th, 2012, 11:48 pm

average rating
None

comment?

Milo

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

78d August 11th, 2012, 11:55 pm

sorry he's pretty generic LOL but yeah think of him as a social outcast blending in with air

Edit: Also he brought his Marimo with him, basically their little moss balls you keep in a jar EX: http://cdn.dealsnavigator.com/wp-content/uploads/2011/12/Nano-Marimo-Moss-Ball-Pet.jpg

[R]

Advertisement December 10th, 2017, 11:34 pm


[R]

MilkyCat August 11th, 2012, 11:57 pm

What a cutieeeeeeeee u v u I liek his hair

Fricken moss ball.

[R]

NinuNinu August 11th, 2012, 11:59 pm

when I hear Milo, I think of Meelo from The Legend of Korra. xD
he can join the freckles club with cain c:

[R]

CoffeeCream August 12th, 2012, 12:00 am

I LIKE HIM.
ANIKA AND HIM SHOULD BE FRANS.
YAY ANOTHER 15 YEAR OLD.

[R]

Sine August 12th, 2012, 12:01 am

He'll get along really well with Mack xD
They both can complain about their parents

[R]

78d August 12th, 2012, 12:02 am

@CoffeeCream: YEAH YEAH AND SHE CAN TAUNT HIM WITH BUGS

[R]

CoffeeCream August 12th, 2012, 12:03 am

@78d: YES PLS.

[R]

78d August 12th, 2012, 12:04 am

@Sine: Yes!!! definitely! aaa Mack is so adorable u w u)

[R]

78d August 12th, 2012, 12:05 am

@NinuNinu: haha yeah! and yes freckles club high fave!!! Cain is a real cool dude * v *

[R]

78d August 12th, 2012, 12:08 am

@MilkyCat: eee thank you ///// and yeah he will take that thing every where

[R]

xPandaZombie August 12th, 2012, 7:25 am

OMG OMG OMG OMG D: Heeeeee is sooooo awesomeeee <3

uh uhh I have a feeling that V is gonna treat him like younger brother... no she won't care if he likes her or not xD

[R]

Kayla5927 August 13th, 2012, 5:12 am

Hes a cutie. hehe.
gdi I want your handwriting.

and omg CH-CH-CH-CHIAAAAA.
Such a dork I love him. LOLOL